Ολυμπιακός κατά Euroleague για την έρευνα στα social media: «Κάποιος έκανε κοπάνα στα μαθηματικά»

Η ΚΑΕ Ολυμπιακός δεν άργησε να δώσει την δική της απάντηση και εκδοχή για την επίσημη έρευνα της Euroleague αναφορικά με τα social media.

Ο Ολυμπιακός δεν άφησε ασχολίαστη την πρόσφατη έρευνα Euroleague για τα social media, η οποία κατέτασσε την ομάδα του στην προτελευταία θέση της σχετικής λίστας, με μόλις 3,2 εκατομμύρια προβολές. Με μια χιουμοριστική αλλά αιχμηρή ανακοίνωση, η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ απάντησε στις μετρήσεις της διοργανώτριας αρχής.

Ο παίκτης που παραμένει και φέτος στα υπόψιν του Παναθηναϊκού και δεν περνάει αδιάφορος!

Η Euroleague, μέσω της εκπομπής Magic Euroleague, έδωσε στη δημοσιότητα έναν πίνακα με τις συνολικές προβολές των ομάδων στα social media, στον οποίο ο Παναθηναϊκός AKTOR φιγουράρει στην κορυφή με 71,8 εκατ. views, ενώ ο Ολυμπιακός εμφανίζεται 17ος, πάνω μόνο από την Άλμπα Βερολίνου.

Η απάντηση από πλευράς Ολυμπιακού δεν άργησε να έρθει. Με μια ειρωνική τοποθέτηση στα επίσημα κανάλια του, ο σύλλογος ανέφερε:

«Για να δούμε… έχουμε συνολικά 3,2 εκατομμύρια προβολές στα social media, αλλά μόνο δύο βίντεο στο Instagram έχουν 4.876.815! Ουπς! Κάποιος έκανε κοπάνα στο μάθημα των Μαθηματικών και μετά αρνήθηκε να χρησιμοποιήσει την αριθμομηχανή! Καλό Πάσχα σε όλους».

Η ανάρτηση αυτή φανερώνει την έντονη δυσαρέσκεια των Πειραιωτών απέναντι στην εγκυρότητα των δεδομένων της έρευνας Euroleague, ενώ παράλληλα προσδίδει έναν πιο ανάλαφρο τόνο, με τη δόση χιούμορ να συνοδεύει την κριτική.

Η σύγκριση με τον Παναθηναϊκό, που κυριαρχεί στην ψηφιακή παρουσία με μεγάλη διαφορά, έχει προκαλέσει συζητήσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, με τις δύο ελληνικές ομάδες να πρωταγωνιστούν – αυτή τη φορά – και εκτός παρκέ.

Η ανάρτηση της ΚΑΕ Ολυμπιακός ως απάντηση στην Euroleague για την έρευνα στα social media που έκανε:

Για περισσότερα Παναθηναϊκά νέα διαβάστε μας στο Pickngreen.gr.

Ακολουθήστε το Pickngreen.gr σε Facebook, Twitter και Instagram!

Σχετικά άρθρα:

Αφήστε μια απάντηση