Παναθηναϊκός: Πρώτος (ξανά) στα social media μετά την επανεξέταση!

Παρά τις αντιδράσεις για τα νούμερα των ομάδων της Euroleague όσον αφορά την επισκεψιμότητα στα social media καθώς και την επανακαταμέτρηση, ο Παναθηναϊκός AKTOR, παρέμεινε πρώτος στη σχετική λίστα της Euroleague.
Turkish Airlines Euroleague

Η αποκάλυψη της εκπομπής “Magic Euroleague” του SDNA για τα views των ομάδων της Euroleague στα social media, βασισμένη στην έρευνα της Nielsen, φαίνεται πως προκάλεσε πραγματικούς… τριγμούς. Το θέμα πήρε διαστάσεις λόγω της μεγάλης διαφοράς ανάμεσα σε Παναθηναϊκό AKTOR και Ολυμπιακό, αλλά και της αντίδρασης της Euroleague, που αναγκάστηκε να επανεξετάσει την υπόθεση και να εκδώσει επίσημη ανακοίνωση.

ΕΞΑΛΛΟΣ ο Εργκίν Αταμάν με τον Λουκά Μπάνκι! Ποιος ο λόγος και τι δήλωσε!

Τα highlights της υπόθεσης:

  • Αρχική έκθεση Nielsen (Οκτ–Δεκ 2024):
    • Παναθηναϊκός AKTOR στην 1η θέση με 71,8 εκατ. προβολές.
    • Ολυμπιακός στην προτελευταία θέση με 3,2 εκατ..
  • Επανεξέταση & επίσημη ανακοίνωση της Euroleague (23/4):
    • Η διαρροή χαρακτηρίστηκε ανεπίσημη & μη εξουσιοδοτημένη.
    • Τα δεδομένα κρίθηκαν ανακριβή λόγω ασυνέπειας στα αρχικά στοιχεία.
    • Νέα περίοδος αναφοράς: 1 Ιουλίου – 31 Δεκεμβρίου 2024.
    • Πλατφόρμες: Facebook, Instagram (όχι Stories) και X (πρώην Twitter).

Επικαιροποιημένα επίσημα στοιχεία:

ΘέσηΟμάδαViews (εκ.)
1Παναθηναϊκός AKTOR90.0
2Παρτιζάν84.1
3Ερυθρός Αστέρας73.5
4Ζαλγκίρις Κάουνας63.4
5Ρεάλ Μαδρίτης59.0
6Ολυμπιακός55.2

Οι Πειραιώτες με αυτήν τη διόρθωση “ανέβηκαν” στην 6η θέση, ξεπερνώντας μεγαθήρια όπως η Φενέρ, η Μπαρτσελόνα και η Παρί, γεγονός που μαλάκωσε τις εντάσεις. Ο Παναθηναϊκός, από την άλλη, παραμένει πρώτος στη λίστα, επιβεβαιώνοντας το ισχυρό ψηφιακό του αποτύπωμα.

Ακολουθήστε το Pickngreen.gr σε FacebookTwitter και Instagram!

Περισσότερα «πράσινα» νέα μπορείτε να διαβάσετε στο Pickngreen.gr!

Άρθρα που ίσως σας ενδιαφέρουν:

Αφήστε μια απάντηση