Παναθηναϊκός: Έγινε θέμα στις ΗΠΑ για το sold out 15.000 εισιτηρίων διαρκείας

Ο Παναθηναϊκός πέτυχε ένα ιστορικό sold out στα εισιτήρια διαρκείας και το γεγονός αυτό έκανε αίσθηση ακόμα και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Παναθηναϊκός τρέλα ΗΠΑ για sold out

Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει να γράφει ιστορία εντός και εκτός γηπέδου, με το πιο πρόσφατο επίτευγμά του να γίνεται viral ακόμη και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η πώληση 15.000 εισιτηρίων διαρκείας σε μόλις 48 ώρες δεν πέρασε απαρατήρητη, με τη γνωστή αμερικανική μπασκετική πλατφόρμα Swish Cultures να αποθεώνει το «πράσινο» κοινό και να τονίζει το μέγεθος της απήχησης της ομάδας.

Η σύζυγος του Τζέριαν Γκραντ αντέδρασε για την αδικία εις βάρος του Αμερικάνου γκαρντ του Παναθηναϊκού με την μη ανάδειξη του ως αμυντικό της χρονιάς!

Συγκεκριμένα, στον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram, η Swish Cultures έγραψε με νόημα: «Φανταστείτε το NBA να ήταν έτσι. Ο Παναθηναϊκός πούλησε 15.000 εισιτήρια διαρκείας σε 48 ώρες». Το σχόλιο αυτό αντικατοπτρίζει το θαυμασμό που προκαλεί η στήριξη του κόσμου της ομάδας, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως.

Η αναγνώριση από διεθνή μέσα δείχνει πως η επιστροφή του Παναθηναϊκού στην ελίτ του ευρωπαϊκού μπάσκετ δεν είναι μόνο αγωνιστική αλλά και εμπορική. Το brand της ομάδας ενισχύεται διαρκώς, με τους φιλάθλους να παίζουν καθοριστικό ρόλο σε αυτή την πορεία.

Το sold out αποτελεί έναν ακόμα κρίκο στην αλυσίδα επιτυχιών της νέας εποχής του Παναθηναϊκού AKTOR, με την «πράσινη» οικογένεια να αποδεικνύει καθημερινά πόσο ενωμένη και φανατική είναι.

Η ανάρτηση που έκανε το Swish Cultures για τον Παναθηναϊκό και το sold out των διαρκείας:

Για περισσότερα Παναθηναϊκά νέα διαβάστε μας στο Pickngreen.gr.

Ακολουθήστε το Pickngreen.gr σε Facebook, Twitter και Instagram!

Σχετικά άρθρα:

Αφήστε μια απάντηση