Έρευνα Euroleague: Πρώτος σε views στα social media ο Παναθηναϊκός – Πολύ χαμηλά ο Ολυμπιακός

Μία έρευνα της Euroleague για την απήχηση που έχουν οι ομάδες στα social media αποκάλυψε την διαφορά ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό.

Η έρευνα Euroleague για την παρουσία των ομάδων στα social media φέρνει εντυπωσιακά –και σε ορισμένες περιπτώσεις σοκαριστικά– αποτελέσματα, με τον Παναθηναϊκό AKTOR να κυριαρχεί απόλυτα στην κορυφή των προβολών για τη σεζόν 2024/25.

Ο παίκτης που παραμένει και φέτος στα υπόψιν του Παναθηναϊκού και δεν περνάει αδιάφορος!

Η συνολική απήχηση της διοργάνωσης στα social media έφτασε τα 311,7 εκατομμύρια προβολές, με το brand της Euroleague να γνωρίζει τεράστια ανάπτυξη. Ωστόσο, όταν η έρευνα εστιάζει σε επίπεδο συλλόγων, τότε ο Παναθηναϊκός καταγράφει εκκωφαντικά νούμερα, αφήνοντας πίσω κάθε ανταγωνιστή.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην εκπομπή Magic Euroleague, οι «πράσινοι» συγκέντρωσαν 71,8 εκατομμύρια προβολές, κατακτώντας πανηγυρικά την κορυφή. Ακολουθεί η Παρτίζαν με 57,5 εκατ., ενώ η Ρεάλ Μαδρίτης κλείνει την πρώτη τριάδα με 51,1 εκατομμύρια.

Την εξάδα συμπληρώνουν ο Ερυθρός Αστέρας (46,3), η Μπαρτσελόνα (45,8) και η Φενέρμπαχτσε (33,8), επιβεβαιώνοντας πως τα Βαλκάνια, η Ισπανία και η Τουρκία αποτελούν τα πιο «ζωντανά» οικοσυστήματα στα social media της διοργάνωσης.

Αντιθέτως, η θέση του Ολυμπιακού προκαλεί αίσθηση, καθώς κατατάσσεται 17ος, με μόλις 3,2 εκατομμύρια προβολές, μπροστά μόνο από την Άλμπα Βερολίνου, που κατέγραψε 1,8 εκατομμύρια. Η διαφορά μεταξύ των δύο ελληνικών συλλόγων αποτυπώνει όχι μόνο το διαφορετικό επίπεδο στρατηγικής στα ψηφιακά μέσα, αλλά και τη συνολική απήχηση κάθε ομάδας.

Η πράσινη ΚΑΕ έχει επενδύσει σημαντικά στα social media, διαθέτοντας πολυάριθμο και εξειδικευμένο προσωπικό για τη διαχείριση περιεχομένου, γεγονός που καθιστά τον Παναθηναϊκό πρότυπο στον ψηφιακό αθλητικό χώρο στην Ευρώπη.

Για περισσότερα Παναθηναϊκά νέα διαβάστε μας στο Pickngreen.gr.

Ακολουθήστε το Pickngreen.gr σε Facebook, Twitter και Instagram!

Σχετικά άρθρα:

Αφήστε μια απάντηση

Δείτε επίσης