Σούπερ Καπ: Δεν το είδε κανείς – Ιστορικό χαμηλό ποσοστό τηλεθέασης

Σύμφωνα με τον Νίκο Μποζιονέλο και το Sdna, ο τελικός του Σούπερ Καπ κατέγραψε τραγικά νούμερα τηλεθέασης, επιβεβαιώνοντας την πλήρη αποτυχία της διοργάνωσης.
Σούπερ Καπ χαμηλή τηλεθέαση

Άλλη μια «μεγάλη επιτυχία» για τον ΕΣΑΚΕ στο Σούπερ Καπ της Ρόδου, σύμφωνα με τον Νίκο Μποζιονέλο και το Sdna. Παρά τις προσκλήσεις που μοιράστηκαν για να γεμίσουν οι εξέδρες στον τελικό ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Προμηθέα, το γήπεδο παρέμεινε σχεδόν άδειο με περίπου 1.000 θεατές, ενώ η τηλεοπτική απήχηση ήταν ελάχιστη, σε επίπεδα που παραπέμπουν σε παιδικά προγράμματα της ΕΡΤ.

Ο Έλληνας παίκτης που βρίσκεται στα ραντάρ του Παναθηναϊκού!

Τηλεθέαση-σοκ για το Σούπερ Καπ

Ο τελικός του θεσμού, που χαρακτηρίστηκε «παρωδία», κατέγραψε μόλις 1,8% μέση τηλεθέαση, αριθμός απογοητευτικός για μια διοργάνωση που θεωρητικά σηματοδοτεί την έναρξη της σεζόν. Ακόμη χειρότερα, στο πρώτο 15λεπτο της μετάδοσης η τηλεθέαση δεν ξεπέρασε το 1,3%, ενώ το peak στο τέλος του αγώνα έφτασε μόλις το 2,6%. Η εικόνα αυτή καταδεικνύει την παντελή αδιαφορία του κόσμου για ένα τουρνουά που διεξήχθη χωρίς το μεγαλύτερο brand του ελληνικού μπάσκετ, τον Παναθηναϊκό.

Οι συγκρίσεις με το περσινό Σούπερ Καπ

Τα περσινά νούμερα τηλεθέασης δείχνουν το μέγεθος της φετινής αποτυχίας. Ο τελικός του 2024 ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό είχε καταγράψει 12% μέση τηλεθέαση, με peak ανά 15λεπτο που άγγιξε το 15%. Αντίθετα, φέτος, χωρίς το «τριφύλλι» στη διοργάνωση λόγω των χειρισμών της Λίγκας, το ενδιαφέρον κατέρρευσε. Ακόμη και ο ημιτελικός Ολυμπιακός – Καρδίτσα περιορίστηκε σε 1,7% τηλεθέαση, επιβεβαιώνοντας ότι το Σούπερ Καπ 2025 είχε απήχηση… επιπέδου παιδικών προγραμμάτων.

Περισσότερα «πράσινα» νέα μπορείτε να διαβάσετε στο Pickngreen.gr!

Ακολουθήστε το Pickngreen.gr σε Facebook, Twitter και Instagram!

Άρθρα που ίσως σας ενδιαφέρουν:

Αφήστε μια απάντηση