PICKNGREEN.GR

Καταρρίφθηκαν όλα τα ρεκόρ, «έσπασε» το φράγμα των 9.000 διαρκείας!

SHARE IT

Τα διαρκείας του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ ξεπέρασαν τα 9.000 και όλα τα προηγούμενα ρεκόρ καταρρίφθηκαν! Ποια επίδοση του Ολυμπιακού «έσπασε» και τι δείχνει το τόσο μεγάλο νούμερο...

Αγάπη... διαρκείας από τον κόσμο του «τριφυλλιού» προς τους πρωταθλητές Ελλάδας. Λίγες ώρες πριν από την επίσημη λήξη της διάθεσης των φετινών καρτών διαρκείας, οι «πράσινοι» είδαν το σχετικό φράγμα των 9.000 να «σπάει».

Σύμφωνα με όσα νούμερα είχαν διαρρεύσει παλαιότερα στον Τύπο, το απόλυτο ρεκόρ σε μπασκετικά διαρκείας ήταν «ερυθρόλευκο», αφού ο Ολυμπιακός είχε διαθέσει 8.900 τη σεζόν 2008-2009. Θυμίζουμε πως το καλοκαίρι του '08 οι Πειραιώτες είχαν κάνει δικό τους τον Τζος Τσίλντρες και αυτή η μεταγραφή είχε φέρει εκείνη την σπουδαία εκτόξευση.

Δέκα χρόνια αργότερα, το ρεκόρ πώλησης καρτών διαρκείας από μπασκετική ομάδα βάφτηκε... «πράσινο». Τα 9.000 έχουν ήδη ξεπεραστεί, με τους έξι φορές πρωταθλητές Ευρώπης να φτάνουν κοντά, τελικά, στον απόλυτο στόχο που είχαν θέσει από την αρχή του καλοκαιριού (10.000).

Πρόκειται για μία ένδειξη της εκτίμησης του κόσμου του «τριφυλλιού» προς την ομάδα μπάσκετ, αλλά και τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο προσωπικά, σε μια δύσκολη εποχή. Άλλωστε, πρέπει να μην ξεχνάμε πως τα φετινά διαρκείας δεν ήταν φτηνότερα και η οικονομική θυσία, που χρειάστηκε να κάνει ένας οπαδός του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ ήταν μεγαλύτερη.

Ο κόσμος εκτίμησε όσα είδε στο παρκέ την περσινή σεζόν, αλλά και τις επενδύσεις που έγιναν το φετινό καλοκαίρι. Η ανανέωση του Νικ Καλάθη και οι προσθήκες -κυρίως- των Ιωάννη Παπαπέτρου, Κιθ Λάνγκφορντ ήταν τα γεγονότα που βοήθησαν στην αύξηση των πωλήσεων, με τους οπαδούς των «πρασίνων» να κάνουν την δική τους προσπάθεια, με φόντο τον απόλυτο στόχο του Final Four.

Φαίνεται πως ανεξάρτητα από το τελικό αποτέλεσμα, οι φίλοι του «τριφυλλιού» εκτιμούν την επένδυση, που γίνεται στο μπάσκετ και τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ο οποίος ηγείται της προσπάθειας σε ΚΑΕ και Ερασιτέχνη.

Θα πρέπει να σημειώσουμε δε πως τέτοια νούμερα (9.000+ διαρκείας) δεν είχαν οι «πράσινοι» ούτε με τον... Ντομινίκ Ουίλκινς, αλλά ούτε και στις «χρυσές» εποχές του Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Όπως καταλαβαίνει κανείς, η συσπείρωση που υπάρχει θα μπορούσε να μεγαλώσει ακόμα παραπάνω την ήδη τεράστια ζήτηση, αν δεν ζούσαμε στην Ελλάδα της κρίσης.

Πλέον, η έμπρακτη στήριξη του κοινού δημιουργεί και ακόμα μεγαλύτερες απαιτήσεις για την ομάδα και τη διοίκηση, αφού η σχέση κόσμου - ομάδας είναι ανταποδοτική. Όταν πωλούνται 9.000+ διαρκείας, αυτό κάτι δείχνει.

Μέσα στη διάρκεια της σεζόν, η διαφορά σε σχέση με τα περσινά διαρκείας (σχεδόν +2.000) αναμένεται να φανεί σε παιχνίδια με αντιπάλους μικρότερου μεγέθους. Απέναντι στον Ολυμπιακό, τη Φενέρμπαχτσε, την ΤΣΣΚΑ Μόσχας και τη Ρεάλ Μαδρίτης το ΟΑΚΑ ούτως ή άλλως θα είναι γεμάτο ή σχεδόν γεμάτο. Φέτος, όμως, ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ θα ξεκινάει με επιπλέον... μπουστάρισμα και στα παιχνίδια με πιο «μικρούς» αντιπάλους.

Αν, λοιπόν, οι «πράσινοι» έχουν σταθερά κοντά στους 10.000 οπαδούς τους στα ματς της Euroleague, καταλαβαίνει κανείς με τι επιπλέον ώθηση θα μπαίνουν στα ματς.

Πηγή: sdna.gr

SHARE IT



ΤΟ VIDEO ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ